הצימרים הכי יוקרתיים

הצימרים הכי יוקרתיים במדינת ישראל

שלום וברוכים הבאים לאתר-!

 

מה תוכלו למצוא באתר?


באתר זה תוכלו לגלוש בקלות ובנוחות ולמצוא מאות צימרים ומתחמי נופש שונים ומגוונים שייקחו אתכם לנופש יוצא מן הכלל, חוויה של ממש!
האתר שלנו הוקם על מנת לעזור לכם לאתר את מתחם הנופש הרצוי עליכם ללא בזבוז זמן מיותר ותוך מתן הסברים על כל צימר וצימר וכן לצד ההסבר תמונות להמחשה כדי שתראו את המקום לפני בחירתכם.

בנוסף לצימרים המוצגים לפניכם תוכלו להיעזר בעוד מספר אפשרויות:
באתר מגה לנד צימרים יוקרתיים בישראל מובאות לפניכם המון קטגוריות שונות אשר בכל אחת תוכלו למצוא את הצימרים הרלוונטיים לנושא הקטגוריה החל מאזור מועדף בארץ (צימרים בצפון, צימרים בדרום, צימרים במישור החוף, צימרים בגליל עליון וכדומה), ממשיך למושב מסוים בו ישנם צימרים (צימרים בחד נס, צימרים בגורן, צימרים בחזון וכול') ועד לסוג הנופש
(צימרים למשפחות, צימרים לזוגות, צימרים למסיבות ועוד ועוד..)

אתם צריכים לבחור את כל הפרטים הרלוונטיים אליכם וכך תוכלו למקד את החיפוש שלכם ולצאת לנופש במקום מעולה
שאתם בחרתם ולא משהו שיצאתם אליו בעיניים עצומות.
מלבד הקטגוריות בהן תוכלו לאתר את אתר הנופש האהוב עליכם תוכלו ליצור קשר עם נציגי האתר בשני דרכים-
הראשונה היא להשאיר את פרטיכם האישיים ואת פרטי הנופש שלכם, נציג מטעמינו יבדוק את הפרטים ויחזור אליכם עם מספר הצעות של מקומות הפנויים בתאריך שבחרתם ושמתאימים לאופי החופשה הרצויה לכם.
האפשרות השנייה היא לחייג אלינו לשירות ייעוץ והכוונה חינם ולהתייעץ עם היועצים המקצועיים שלנו לגבי צימרים מומלצים וצימרים שמתאימים לדרישות שלכם. הם כבר ידעו לאן להפנות אתכם וכמובן ישמחו לדבר עם בעלי הצימר עבורכם לבדיקת מקום פנוי מחיר עדכני.
באתר שלנו תוכלו לקרוא כתבת מעניינות, לדעת על דילים ומבצעים מיוחדים, תאריכים פנויים לצימרים ועוד...

חדרים לפי שעות במרכז הארץ

 

למה דווקא נופש בצימרים?


צימרים הם המענה האידיאלי לחופשה כיום, הם פרטיים ומבודדים, אין בהם את העומס שיש בביתי מלון, אין תור בכניסה לחדר האוכל- יותר טוב, האוכל מוגש אליכם לצימר!
צימרים יכללו את מה שאנחנו אוהבים ולא תמיד נהיה צריכים להוסיף עוד כסף כדי לקבל אותם לדוגמא- ברוב הצימרים במחיר
האירוח נקבל גם בקבוק יין איכותי, עוגיות ועוגות הבית, שוקולדים מתוקים, פירות העונה וחלב טרי במקרר, כל אלו דברים עליהם נצטרך לשלם בבית מלון.
בנוסף הצימרים נמצאים באזורים איכותיים, שקטים ופסטורליים ולרוב במרחק הליכה קצרה או נסיעה של מספר דקות נוכל
להגיע לאטרקציות מהנות שיכולות להתאים לכל גיל ולכל המשפחה.

צימרים יוקרתיים הם האיכותיים ביותר והמועדפים ביותר על רוב הגולשים, המילה יוקרתיים בדרך כל למשאירה את הרושם של יקר = כסף ואין זה המצב, המילה יוקרתיים הינה מציינת את טיב האירוח, האבזור ואיכות המקום ואין בהכרח עולה יקר יותר מצימר אחר שאינו יוקרתי.

כאן באתר מגה לנד תמצאו צימרים בכל הסגנונות מבקתות עץ מפוארות, סוויטות הבנויות מאבן עם חדרים נפרדים להורים ולילדים, אחוזות יוקרה, מלונות בוטיק מפוארים המיועדים לאירוח קבוצות גדולות, מערות אבן וכל מתחם נופש שנחשב ליוקרתי.
טווחי המחירים של הצימרים המפורסמים באתר הם מ-550 ש"ח ללילה - 1200 ש"ח ללילה באמצע שבוע, ובסוף שבוע מ-700 ש"ח עד 2000 ש"ח ללילה בסוף שבוע, כמובן שבצימרים יוקרתיים אשר מיועדים למשפחות תצטרכו להוסיף על כל ילד מעל גיל שנתיים 100 -150 ש"ח לכל לילה, תוספת ארוחת בוקר 100-200 ש"ח לזוג.

 


צימרים פנויים באתר


בנוסף לכל הקטגוריות המובאות לפניכם כדי לעזור לכם במציאת צימר באופן יעיל ישנה גם קטגוריה אחת נוספת הנקראת "צימרים פנויים" הנמצאת בראש הדף מצד שמאל.
קטגוריה זו מציעה לכם ללחוץ עליה במידה ואין לכם הגדרה מסוימת לנופש ואין לכם כל בעיה לחפש בצימרים הפנויים את האחד שיתפוס לכם את העיניים.
בקטגוריה זו תוכלו לגלול את הדף ולחפש צימר פנוי שיתאים לכם ומיד לצאת לנופש חלומי!


מהו צימר?


צימר הינו מתורגם מן השפה הגרמנית ופירושו- "חדר", החלופה העברית שקבעה האקדמיה הינה- חדר נופש.
חדר או מספר חדרים הנמצאים לרוב בשטח בבית מגוריו, חצרו או השטחים של בעל הצימר.
חדר זה הינו מושכר למטיילים ללילה אחד או למספר לילות ובעבר לרוב היה נמצא באזורים כפריים מרוחקים על מנת לאפשר למטיילים למצוא מקום חם ויבש להיות בו ולא להיתקע בגשמים או בחום שבחוץ.


בארץ הצימרים החלו כפתרון לתעשייה החקלאית המדרדרת ותחילה נבנו כבקתות עץ כפריות חמימות ומלאות רומנטיקה.
לאט לאט החל להתפתח ענף תיירות הפנים בארץ ומבני הצימרים הפכו מאחד למספר צימרים של אותם הבעלים, למבנים גדולים יותר ואפילו לסוויטות יוקרתיות ומרשימות.
האבזור בצימר החל להיות יותר ויותר יוקרתי עם מיטה רחבה יותר, ג'קוזי פנימי ופרטי, מטבחון בצימר, חדר רחצה נפרד ועוד.


גם חצר הצימרים השתנתה- אם פעם היא הייתה בעיקר החצר בנויה משדות של המושב או הקיבוץ בו הצימר נמצא היום כבר ניתן לראות חצרות פרטיות עם בריכת שחייה גדולה, ג'קוזי ספא חיצוני, מדשאות, מיטות שיזוף, מטבחים חיצוניים ועוד..
בריכות מחוממות ובריכות פרטיות הפכו לחלק בלתי נפרד מן הביקוש הישראלי וחלק מן הצימרים עונים על דרישות אלו וכך גם מחירם בהתאם כמובן.


צימרים בכל רחבי הארץ מציעים אפשרות הזמנת ארוחות טעימות ואיכותיות בעיקר בבוקר, כך תוכלו להתחיל את היום שלכם בצורה הטובה ביותר, גם עיסויים וטיפולי ספא מקצועיים ניתן להזמין אל הצימרים ולאחרונה בגלל הביקוש ההולך וגובר ניתן להזמין עיצובים מיוחדים אם אתם מתכננים למשל להציע נישואין או לחגוג יום הולדת וכדומה.


השוני בין צימר לצימר יוקרתי


צימר יוקרתי בעצם מציע לנו לשדרג את החופשה שלנו ולהפוך אותה למיוחדת ובלתי נשכחת ובצימר עצמו כבר נוכל למצוא פריטים קטנים שיעשו את ההבדל.
תמיד אנחנו אומרים "ההבדל הוא בדברים הקטנים" וזו ההזדמנות באמת להוכיח זאת- צימרים יוקרתיים מוסיפים לנו את האלמנטים הקטנים לצד העיצוב המודרני והיוקרתי ובכך מציעים לנו להגיע לחופשה מוצלחת במיוחד- מברשות שיניים קנטות וחד פעמיות לצד משחת שיניים קטנה בחדר הרחצה, מיני ערכת תפירה, מקרר עם שתייה קלה, בירות ולעיתים אפילו מעדנים, פינה בצימר היוקרתי עם פירות, שוקולדים, פיצוחים, דברי מתיקה וכדומה...
כמובן שגם חצר הצימרים והאפשרויות להזמנת פינוקים כמו ארוחת בוקר או אפילו ערב נפתחות בפנינו ואנו יכולים ליהנות מחופשה משודרגת במיוחד בצימרים יוקרתיים.

 

נסו לצאת לחופשה בצימרים דרך האתר
מגה לנד צימרים יוקרתיים בישראל ותיהנו מחופשה איכותית ביותר רמה אחת מעל כולם!